/* contents of a small JavaScript file */ zdrowa vege kuchnia : Jagodowo jogurtowe naleśniki owsiane https://www.facebook.com/profile.php?id=100009670980362

czwartek, 25 czerwca 2015

Jagodowo jogurtowe naleśniki owsiane

Dzisiaj przepis na przepyszne naleśniki, które zrobiłam z jagód, które sama nazbierałam w lesie, jeśli nie macie jagód możecie je zrobić z borówkami amerykańskimi albo malinami. Muszę przyznać, że są to najlepsze naleśniki jakie udało mi się zrobić :) dlatego mogę z czystym sumieniem je wam polecić :)



Składniki : 
-  1 szklanka mąki owsianej (lub innej dowolnej)
- 2 łyżki ksylitolu/cukru
- 3/4 szklanki jogurtu greckiego
- 1 jajko
- 1 szklanka jagód 
- 6 łyżek mleka (może być roślinne lub zwykłe)

Przygotowanie :
Wymieszać łyżką wszystkie składniki, usmażyć na patelce z niewielką ilością oleju , wyłożyć do odsączenia na papierowe ręczniki :) można podawać z jogurtem ja podałam z puree śliwkowo dyniowym z primaviki



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...