/* contents of a small JavaScript file */ zdrowa vege kuchnia : Ciasteczka owsiano truskawkowe bez mąki i cukru https://www.facebook.com/profile.php?id=100009670980362

środa, 10 czerwca 2015

Ciasteczka owsiano truskawkowe bez mąki i cukru

Pyszne i bardzo łatwe do zrobienia ciasteczka, które znalazłam na pewnym zagranicznym blogu i tak mi się spodobały, że postanowiłam je jak najszybciej zrobić i podzielić się z wami przepisem :):)

ciasteczka owsiane z truskawkami


Składniki :
- szklanka płatków owsianych 
- 3/4 szklanki mąki owsianej (zmielonych płatków)
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
- 1 łyżeczka cynamonu 
- 2-3 łyżki miodu ja użyłam lipowego firmy miody- polskie do kupienia tutaj
- 1 jajko
- 2 łyżki oleju 
- 3/4 szklanki posiekanych truskawek

Przygotowanie : 
Wymieszać wszystkie składniki, oddzielnie suche i oddzielnie mokre i połączyć, odstawić na 1h,  następnie wykładać łyżką na blaszkę z papierem do pieczenia i piec ok 15 minut, należy poczekać aż ciasteczka ostygną, ponieważ gorące nie zdejmą się z papieru tylko się do niego przykleją, po ostygnięciu ściągałam je łopatką do naleśników.

ciasteczka owsiane z truskawkami

14 komentarzy:

  1. A truskawki pomieszać z czym? Jakiego oleju dodać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawki razem z mokrymi składnikami, ja dodałam oleju rzepakowego, w oryginalnym przepisie jest masło więc jak kto bardziej lubi :)

      Usuń
  2. super pomysł na ciasteczka z truskawkami, w dodatku przepis jest łatwy do zweganizowania, więc może niedługo zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie wystarczy zamiast jajka dać siemię lniane z wodą albo nasiona chia będą jeszcze lepsze :)

      Usuń
  3. Agnieszko, kolejny ciekawy pomysł :) próbuję Twoich przepisów - są łatwe w wykonaniu i pyszne ;) jutro będą ciasteczka truskawkowe :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW. Z truskawami jeszcze ciastek nie robiłam. Super pomysł, jako że jest sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawkowych jeszcze nie robiłam, ale na pewno zrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bez cukru zawsze na propsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Upiekłam, udały się, wybornie smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :):), że wyszły i smakowały :):)

      Usuń
  8. Ciasteczka owsiane! Uwielbiam pod każdą postacią. Takie bez mąki i cukru to już pełnia szczęścia. Nic, tylko jeść :) Bo na taką zdrową wersję można sobie pozwolić bez obciążeń :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...