/* contents of a small JavaScript file */ zdrowa vege kuchnia : Truskawkowo miętowa pina colada https://www.facebook.com/profile.php?id=100009670980362

wtorek, 2 czerwca 2015

Truskawkowo miętowa pina colada

Ten orzeźwiający koktajli idealnie sprawdzi się upalne dni, jest po prostu przepyszny, bardzo posmakowało mi połączenie truskawek, mięty, ananasa i wiórków kokosowych, dlatego jeśli macie jakąś imprezę, przygotujcie gościom takie koktajle będą zachwyceni :)



Składniki :

Dolna warstwa : 
- pół ananasa
- 3 łyżki wiórków kokosowych 
Górna warstwa:
- dwie szklanki truskawek 
- pół szklanki zaparzonej mięty ( ja użyłam mięty intensywnej marki posti)

Przygotowanie : 
 Zmiksować ananasa w razie konieczności dolać trochę wody wlać na dno kubka, następnie do blendera włożyć truskawki i dolewać mięty, aż uzyskamy taki smak jak lubimy, następnie wlać powoli po ściance ( ja przyłożyłam do ścianki łyżkę i powoli nalewałam), żeby nie zmieszać obu warstw, przybrać u góry kilkoma truskawkami i miętą :)





Przepis na ziołowe orzeźwienie

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kontrast kolorystyczny :) No i smakować musiał świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kontrast kolorystyczny :) No i smakować musiał świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pina-colada z miętą i truskawką? Tego nie próbowałam? Ale jak wspaniale wygląda :) jak jakiś niebiański deser. A te kolorki - takie intensywne, piękne. No i truskawkowy smak - ostatnio jestem od niego uzależniona :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są boskie, ale to połączenie mięty z truskawkami kocham jeszcze bardziej. Zawsze wekuje w słoiczki mus truskawkowo-miętowy. Ostatnio otworzyłam jeden zagubiony słoiczek po roku...bajka :}

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...