/* contents of a small JavaScript file */ zdrowa vege kuchnia : CIasto marchewkowe bez pieczenia, mąki i cukru https://www.facebook.com/profile.php?id=100009670980362

niedziela, 29 marca 2015

CIasto marchewkowe bez pieczenia, mąki i cukru

Dzisiaj przepis na ciasto marchewkowe z dodatkiem orzechów i suszonych owoców, które nie wymaga pieczenia, jest bardzo zdrowe i sycące więc na pewno posmakuje każdemu. 
Ciasto przygotowuje się bardzo szybko wystarczy zetrzeć marchewkę, zblendować orzechy i suszone owoce, ułożyć na blaszkę i wstawić do lodówki, jeśli lubicie tradycyjne ciasto marchewkowe to to z pewnością wam posmakuje. Dodatkowo ciasto jest wegańskie i bezglutenowe.

ciasto marchewkowe bez pieczenia

Składniki:
- 3 szklanki drobno startej marchewki
- 1 szklanka orzechów włoskich
- 3/4 szklanki suszonych moreli
-1/2 szklanki suszonych śliwek

Przygotowanie:
Marchewkę ścieramy na tarce o drobnych oczkach lub w robocie kuchennym, odciskamy sok, następnie blendujemy namoczone owoce szuszone i orzechy po zblendowaniu dodajemy marchew blendujemy na gładką masę, jeżeli masa jest mało zwarta można dodać płatków owsianych błyskawicznych. Przekładamy na blaszkę wyłożoną papierem i wstawiamy na co najmniej godzinę do lodówki.

ciasto marchewkowe bez pieczenia

ciasto marchewkowe bez pieczenia

23 komentarze:

  1. wygląda mega! ciekawi mnie bardzo smak bo surowego ciasta marchewkowego jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a w smaku czuć głownie orzechy i suszone owoce:)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł :-) oj zjadłabym kawałeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, jadłabym ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany!!!!! Ciasto marchewkowe zawsze kochałam, ale w tak szybkiej wersji - cudo!!!! :)
    Zapraszam też do mnie: www.vege-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają pysznie i uroczo :) bardzo lubię takie słodkości bez pieczenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie składniki z jakich się składa, więc jestem pewna, że smakowało świetnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam ciasta marchewkowego na zimno... Ale że marchewkowce uwielbiam, z przyjemnością wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłem marchewkowego w takiej odsłonie. Brzmi pysznie i zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawałek takiego ciacha to super opcja na przekąskę, ja jestem mega łasuchem i myślę, że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, no nieźle! bardzo ciekawa propozycja, będzie trzeba spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ciasto marchewkowe.. a ten pomysł wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, szybki w przygotowaniu, a do tego bardzo zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbuję na pewno , tylko czy zamiast płatków BŁYSKAWICZNYCH moga być zwykłe górskie, błyskawiczne to jednak produkt przetworzony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinno wyjść również z płatkami górskimi, gdyby było zbyt mało zwarte to ewentualnie można je na chwilę zamrozić.

      Usuń
  14. a co to za polewa na ciescie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamiast śliwek dodaje daktyle i jeszcze wiórki kokosowe. Mniamuśne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś zrobiłam! Dodałam pestki słonecznika i polałam czekoladową polewą (olej kokosowy+kakao). Przepyszne!!! I do tego zdrowe szybkie i łatwe! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...