/* contents of a small JavaScript file */ zdrowa vege kuchnia : Pudding z mini ciasteczkami owsiano kokosowymi z quinoa bez pieczenia https://www.facebook.com/profile.php?id=100009670980362

sobota, 24 października 2015

Pudding z mini ciasteczkami owsiano kokosowymi z quinoa bez pieczenia

Zrobiłam mini ciasteczka i planowałam zrobić z nich parfait, ale skończyło się na tym, że wrzuciłam je do puddingu i smakowało obłędnie !! mimo, że wyglądają niepozornie wszyscy uwielbiają te mini ciasteczka, możecie oczywiście z tego przepisu zrobić normalne duże, albo nawet batony, ja dzisiaj przedstawiam bardzo nietypowy deser, który z czystym sumieniem mogę wam polecić, jest bardzo zdrowy, zwiera mnóstwo białka, złożonych węglowodanów, witamin i minerałów, a do tego smakuje wyśmienicie, robi się je w parę chwil, jedyny minus to, to że bardzo szybko znikają ze stołu.



Składniki na ok 3 porcje : 
  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 1/2 szklanka płatków quinoa ( ja użyłam melvit)
  • 5 łyżek wiórków kokosowych
  • 1/2 szklanki masła orzechowego
  • 2-3 łyżki miodu
  •  4 łyżki chia 
  • szklanka mleka roślinnego lub zwykłego
Przygotowanie :
Połączyć w misce płatki, wiórki, miód i masło uformować masę jeśli będzie za mało się kleić dodać łyżkę letniej wody lub dodać więcej miodu lub masła orzechowego, ułożyć na małej blaszce wyłożonej papierem (na tyle ile starczy masy, moja nie starczyła na całą blaszkę, ale to nie przeszkadza) odstawić do lodówki na kilka godzin, w tym czasie do mleka wsypać nasiona i również odstawić do lodówki do ostygnięcia (możecie do puddingu dodać miodu, jeśli lubicie słodki) następnie wyłożyć pudding na miseczki, wyjąć masę, pokroić na małe ciasteczka i dodać do puddingu, ja posypałam dodatkowo na wierzchu czarnym sezamem.
 Smacznego :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...