/* contents of a small JavaScript file */ zdrowa vege kuchnia : Domowe batony brownie https://www.facebook.com/profile.php?id=100009670980362

środa, 4 stycznia 2017

Domowe batony brownie

Ten przepis powstał pod wpływem chwili, wiedziałam, że muszę przygotować coś słodkiego najlepiej żeby smakowało wszystkim i żeby przygotowanie tego deseru zajęło dosłownie chwilę. Przepis jest banalnie prosty nie ma możliwości, żeby zrobić go źle, wystarczy, że dzień wcześniej (ja robiłam to o 23 :) wymieszacie blenderem wszystkie składniki na brownie i tak powstałą masę wylejecie na blaszkę, na drugi dzień wystarczy je wyjąć z lodówki i piec przez ok 10-15 minut, czy to nie wspaniałe ciasto, ja dodatkowo je pokroiłam i oblałam czekoladą i tak powstały takie pyszne batoniki więc jeśli chcecie zaskoczyć swoich gości koniecznie wypróbujcie ten przepis, możecie też podać zwykłe brownie bez krojenia i polewania czekoladą smakują równie wybornie mogę wam to obiecać :):)



 Składniki :
 na brownie :
1 szklanka mąki 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia szczypta soli 75 g masła 1/2 szklanki kakao 1/2 szklanki cukru 2 jajka
2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
mleczna czekolada ok 100g

Przygotowanie : 

Masło stopić wlać do miski dodać cukier, jajka, przesiać mąkę z proszkiem i szczyptą soli, dodać kakao i ekstrakt waniliowy, zblendowac na gładką masę, wylać na małą kwadratową blaszkę 20x20 i zostawić na noc w lodówce (lub na kilka godzin) wyjąć na 30 minut przed pieczeniem, piec ok 10-15 minut. Po ostygnięciu można pokroić i oblać rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladą, świetnie smakuję również jako samo brownie :)



zBLOGowani.pl

6 komentarzy:

  1. Super pomysł na słodką przekąskę! Muszą być pyszne, na pewno wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe batony! Wprawdzie od Nowego Roku postanowiłam ograniczyć słodkie, a tu proszę... tak kusisz... Nie ładnie ;) Ale wierzę, że muszą smakować obłędnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają jak ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę wyśmienicie! Zastanawiam się jednak nad zamiennikami? Może dałoby się zrobić zdrowszą równie smaczną wersje i móc się cieszyć smakiem na co dzień, a nie tylko od święta, gdy dieta pozwala na ustępstwa? Jestem słodyczomanem, więc jak najbardziej, jakby były przepisy, to poproszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie apetyczne, aż ślinka leci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajka, masło nie są vege

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...